Monday, May 7, 2012

MANA LAGI PENTING?

AQ MARAH NE!!
Masa aku dalam tingkatan 5 aku ada amik adik angkat. sebab aku amik adik angkat disebab kan dia ni spoting dengan aku boleh bergurau kasr lagi. tapi tu dulu. Semasa aku buat diploma aku aku start tidak selesa ngan die entah la pasal ape. Aku rase macam dikongkong selain die selalu tanye soalan yang same je..antara soalan yang beribu kali die tanye...aku sayang die ke x...knp aku sayang die...aku naik boring...grreeee!!!....aku bosan...lagi lau skunk sejak aq ngan kekasih aq ne...makin menjadi-jadi perangai die....kenapala die x paham yang aku ne dah ada kekasih yang aku sayang sangat-sangat. aku hanya sayang kat awek aku  je...tu pun x paham ke. kalau die terbace blog aku ne aku mintak maaf la ea..aku nak die sedar...ok cube bayangkan aku dah kawin, dah ada isteri.mcm mne x kan nak kcau age..x kan nak tanye aku, aku ne masih sayang die ke...wuueekk...geli aku...disebabkan bende ne la sesebuah rumah tangga boleh pecah belah..boleh menimbulkan salam paham antara suami isteri...so fikir-fikirkan lah kenapa aku x layan ko lagi ea...sorry..lebih baik berlaku sekarang daripada berlaku pada masa akan datang...